3/4/14

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ-ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΩΝ - ΜΕΝΕΜΕΝΗΣ


01-04-14
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Οι υποψήφιοι της Λαϊκής Συσπείρωσης Αμπελοκήπων -Μενεμένης με τον επικεφαλής Γιάννη
Νοτάκη επισκέφτηκαν τα εσπερινά σχολεία των Αμπελοκήπων
Στις παρεμβάσεις και τις συζητήσεις με τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές οι
υποψήφιοι της “Λαϊκής Συσπείρωσης” ανέδειξαν τον ενιαίο χαρακτήρα της εκλογικής
μάχης του Μάη και το ρόλο της Τοπικής Διοίκησης (Δήμοι-Περιφέρειες) ως κρατικού
μηχανισμού που υλοποιεί την κυβερνητική πολιτική και κινείται στα πλαίσια της
στρατηγικής της Ε.Ε.
Την εξειδίκευση της συνθήκης του Μάαστριχ με τις πολιτικές που αναπτύχθηκαν στη
συνέχεια,Λευκή Βίβλο γα την εργασία ,τη Λευκή Βίβλο γα την παιδεία με τη στρατηγική
της Λισσαβόνα,τώρα με την Ευρώπη 2020. Ενώ στην τοπική διοίκηση αυτή την
πολιτική επιχειρούν να την προωθήσουν μέσω Καλλικράτη (Περιφέρειες - Δήμοι) με
ιδιωτικοποιήσεις υπηρεσιών της εκπαίδευσης απευθείας διδασκαλία μέσα στα σχολεία
των οδηγιών της Ε.Ε για επιχειρηματικότητα, με ελαστικές μορφές εργασίας, με
καταργήσεις σχολείων, απολύσεις εκπαιδευτικών και με την προώθηση ανταποδοτικής
λειτουργίας στην εκπαίδευση, pay for use(πληρωμή για κάθε χρήση).
Από τη συζήτηση αναδείχθηκε ότι στρατηγικός τους στόχος είναι η Δια Βίου Μάθηση.
Η Δια Βίου Μάθηση δεν έχει καμιά σχέση με το «γηράσκω αεί διδασκόμενος». Αλλά
επειδή ακριβώς οι ελάχιστες δεξιότητες θα που θα παρέχει είναι ληξιπρόθεσμες ο κάθε
εργαζόμενος θα πρέπει Δια Βίου να επανακαταρτίζεται προκειμένου να βρίσκει δουλειά.
Με απλά λόγια οι εργαζόμενοι θα περιπλανιούνται Δια Βίου για αναζήτηση δουλειάς
αφού πρώτα θα παίρνουν επί πληρωμή την κάθε κατάρτιση (και όχι την πραγματική
γνώση) Δια Βίου
Ο εκπρόσωπο της Λαϊκής Συσπείρωσης σημείωσαν το κρίσιμο ρόλο που έχουν ο
εκπαιδευτικοί στο να βοηθήσουν τα παιδιά να αποκτήσουν την πραγματική γνώση γα
τη ζωή αγνοώντας το αντιδραστικό περιεχόμενο των αναλυτικών προγραμμάτων που
διδάσκουμε και διαμορφώνουν συνείδηση δούλου γα τα παιδιά. Να τους μάθουν ,στα
παιδιά,να αγαπούν τη γνώση ,να γνωρίσουν την πραγματικότητα ,να διεκδικήσουν τη
ζωή που τους ανήκει ,να μην εξελιχθούν σε εργαζόμενους χωρίς δικαιώματα.
Να μάθουν γα το δίκαιο και το άδικο της ζωής. Ποιοι παράγουν τον πλούτο και ποιοι
τον καρπώνονται.
Κάλεσαν τους εκπαιδευτικούς στη μάχη ενάντια στην επιβολή του αντιδραστικού
κρατικού ελέγχου στα σχολεία, στην επονομαζόμενη «αξιολόγηση», η οποία στόχο έχει
την οικοδόμηση του «νέου» σχολείου της ημιμάθειας και του υποταγμένου σε αυτό το
στόχο εκπαιδευτικού
Την ώρα που η Παιδεία στενάζει κάτω από την υποχρηματοδότηση, κυβέρνηση και Ε.Ε
δαπανούν 3,5 εκατ. ευρώ για την προώθηση της «αξιολόγησης».
Η κοινωνία της καπιταλιστικής εκμετάλλευσης και του κέρδους φτιάχνει και το ανάλογο
σχολείο γα να την υπηρετήσει , ένα σχολείο ταξικό, άρα διαμορφώνει και τον
αντίστοιχο κρατικό έλεγχο -αξιολόγηση.
Στη μάχη των εκλογών ένας είναι ο αντίπαλος πλουτοκρατία και βρίσκεται παντού:
στην Ε.Ε , στη Κυβέρνηση ,στη Περιφέρεια και στο Δήμο.
Μια και η απάντηση:
Η ενίσχυση των ψηφοδελτίων του ΚΚΕ στην Ευρωβουλή , στην Περιφέρεια και
στο Δήμο για να δυναμώσει η πάλη του λαού και να ανοίξει ο δρόμος της
φιλολαϊκής προοπτικής.